Poutače a 3D poutače
Oslovit zákazníka přímo v prodejně je v dnešní době srovnatelných a na pohled stejných výrobků naprostá nutnost. Trh je různými woblery či shelftakery přímo napěchován.
Sami se můžete přesvědčit, že za použití překvapivě jednoduchých technik dokážeme připravovat naprosto originální a nepřehlédnutelné poutače. Nemusí jít jen o misky na drobné pro firmu Aral, které jsme mimochodem vyráběli v 16 verzích, ve kterých jsme použili skutečné sušené květy či zkumavky ("Oleje Aral neobsahují cholesterol"), ale i modely autíček či jen chytře složený papír. Škoda, že se nemůžete sami pokochat diorámatem tenisového kurtu se skutečnou síťkou a fešnou tenistkou, ale Váš monitor je, bohužel, skutečně plochý.
Zavolejte, naše 3D poutače dodají Vašemu obchodu nový rozměr.
wobler |
wobler se skutečným autíčkem |
papírový poutač |
papírový poutač s kapsami na letáky 1/3A4 |
papírový poutač |
dřevěný poutač pro golfovou akademii |
Ovlivňujeme myšlení, náladu a rozhodování Vašich klientů...
a obchodních partnerů v místech, kde se s nimi setkáváte, nebo kde jim nabízíte svoje zboží a služby.
Reklamní nástroje nejčastěji míří na zrak a sluch, přitom nedoceněným smyslem je čich. Člověk vnímá svět pěti smysly... Svým zákazníkům se proto nemusíte jen líbit, musíte jim i vonět. Přitom působení vůní na pocity je podprahové.
scent marketing / aroma marketing / voňavý marketing
Nenápadné působení na vaše zákazníky.