Inzerce
Inzerce je klasickou formou oslovení koncového zákazníka a naši klienti ji často využívají. Kromě image inzerátů, které často vycházejí z koncepce reklamní kampaně a drží i její grafickou podobu, připravujeme i produktové inzeráty, tedy představení jednotlivých produktů našich klientů a inzeráty nabídkové, upozorňující na výhodnou cenu nebo jiné speciální akce.
Jako příklad uvádíme inzertní kampaň na CD rekordér Philips nebo stativy Velbon, zajímavou akcí byla i postupná inzertní kampaň upozorňující na nabídkový vánoční katalog Olympus. Inzertní materiály připravujeme opět na klíč, dodáváme je v libovolném formátu na jakémkoliv médiu nebo přímo e-mailem, podle požadavků klienta. Inzerát jsme schopni dodat ještě v den zadání, pokud je termín skutečně šibeniční.
Naše inzeráty jsou skutečně in.
Ovlivňujeme myšlení, náladu a rozhodování Vašich klientů...
a obchodních partnerů v místech, kde se s nimi setkáváte, nebo kde jim nabízíte svoje zboží a služby.
Reklamní nástroje nejčastěji míří na zrak a sluch, přitom nedoceněným smyslem je čich. Člověk vnímá svět pěti smysly... Svým zákazníkům se proto nemusíte jen líbit, musíte jim i vonět. Přitom působení vůní na pocity je podprahové.
scent marketing / aroma marketing / voňavý marketing
Nenápadné působení na vaše zákazníky.