Co se jinam nevešlo

 

Co se jinam Reklama nabízí mnohá řešení a nejrůznější formy komunikace s cílovou skupinou a tak není možné veškeré akce zařadit do nějaké přesné škatulky. Do kategorie „jiné“ jsem tedy zařadili to, co se nám do ostatních kategorií nevešlo.

Kupříkladu je to realizace reklamních tramvají či jiných dopravních prostředků, marketingové akce jako byla mimořádná nabídka přehrávače PHILIPS zdarma, výroba cen pro nejlepší prodejce či obchodní zástupce nebo výherce soutěží, výroba kostýmů a převleků pro promotion akce, nebo speciálních poutačů, jako byly prostorové misky na drobné pro čerpací stanice Aral.

   
   
 

 

 
   

 

 

 

 

 

 

   

 

 

   

 


 

Ovlivňujeme myšlení, náladu a rozhodování Vašich klientů...

Scent Marketinga obchodních partnerů v místech, kde se s nimi setkáváte, nebo kde jim nabízíte svoje zboží a služby.

Reklamní nástroje nejčastěji míří na zrak a sluch, přitom nedoceněným smyslem je čich. Člověk vnímá svět pěti smysly... Svým zákazníkům se proto nemusíte jen líbit, musíte jim i vonět. Přitom působení vůní na pocity je podprahové.

scent marketing / aroma marketing / voňavý marketing

Nenápadné působení na vaše zákazníky.